Fullt upp!

Ja idag vakna, de jag med PANIK!
Herr N förstod inte riktigt varför...
- MEN DU KAN PACKA I MORGON OCH PÅ ONSDAG, DE KAN INTE JAG!!!
kl 11 eller 11.30 fick jag upp fanskapet ur sängen =)
Hur ska jag hinna, shoppa, få ordning på lägeheten, packa ev åka till gbg, och ta en löprunda och sist men inte minst kanske slappa i soffan?
Mamma ringde och frågade om jag va ensam och om jag skulle med till pingstkyrkans second hand affär och sen överby och de va jag och Herr N mer än intresserade av... Eller iaf jag..
Fick köpt en skål och en bok..
Åkte med mamma till överby, vi skulle ju ändå dit...
började med en lunch med mamma på briggen.. ceasar sallad.. mumma!!!
och blev de bikini jakt och kläder till Herr N
Jävligt svårt att hitta en fin bikini, jag vill ju ha en rejält bikini! =)
men hittade iaf kläder till Herr N och lyssna nu mina vänner, EN VANLIG T-SHIRT!!!! de satt långt inne men de gick!
Sen två pikè t-shirts och ett par shorts..
Jag fick även köpt "Jennys fina blommor till håret" och hawana tropic after sun body butter, och har även deras solskyddsfaktor... Men ja behöver ju inte för min redan solbrända (host host) pojkvän använder aldrig solskyddsfaktor....
Har aldrig sett after sun i body butter förut och har bloggat om de och de ska vara en favorit!
Skulle åka hem och in på kappahl i stan för hade spanat in en bikini där... men när vi kom till bilen så kom jag på LINDEX!! in där för bikiniletande och där fann jag den!!
Åkte hem och började genast packa!
Nu är n nog de mesta packat...
Har tagit en löprunda.. hur mycket folk som helst i spåret men oj va dåligt då går, hem och gjorde några sit ups...
Sen blev de tacos och tv..
I morgon blir de upp tidigt och göra de sista, direkt till mamma för lite svampplockning och sen på kvällen blir de Jenny, får se va vi hittar på.. några vill ju ha med oss til tisdax...
PÅ omsdag blir det iaf Ulricehamn, får se om vi får träffa Marianne och Conny innan vi åker till Rhodos på kvällen!

RSS 2.0