goodiebag

I morses kom jag hem med en liten goodiebag från jobbet...
i påsaen låg det även en duschtvål som ser ungefär ut som "hårt" boddybutter... man blir så len och sen är det apelsinlukt.. ska betala 70 kr i natt...
sen fick jag tidingenen Free.. finns massa intressant att lära sig..
Läppbalsam, gjord på oliv
och en Lavandel tvål med budskapet "dröm dig bort till Provance lavandelordlingar. doften, färgen, blålila drömmar. lugn och ro. Mjuka milda bubblor"
allt gjort av eteriska oljor..
alla produkter kommer från Lillemors affär och företag http://www.anglakraftkss.se/
sen tror jag även att jag fick lite reiki i den där påsen också. för oj va dåligt jag mådde när jag gick dit, sen mådde jag helt plötsligt bra, kunde liksom inte vara ledsen mer och det konstiga var att jag kände hur mina ögon va svullna men kände mig glad... tur att jag ska jobba med Lillemor i natt igen för dagen ser ungefär ut som gårdagen..
Tänk va bra arbetskamrater kan göra mycket, Lillemor är en av dom...
När jag kom till jobbet möttes jag av ett leende av Vivi och de va också så himla skönt, tyvärr vet hon inte va de gjorde för mig, men de va guld värt..

RSS 2.0