HEMMMAAAA!!!

Ja va ska man säga, skulle ljuga om jag säger att vi har haft en dålig vecka..
Åhhh får fan inte över korten på datorn.. "de har uppstått ett fel"
jaja.. kul att man tog kort iaf! annars kunde ni fått ett litet smakprov på vår resa..
men hinner inte skriva så mycket om resan idag för ska till min kära syster och färga håret!
har varit fullt uppe sen vi kom hem..
Niclas föräldrar kom och hämtade oss på flygplatsen och jag måste bara säga att Niclas mamma, hon är bra snygg hon =) skit snygg klänning, matchande högklackar och en snygg väska!
Åkte hem till dom och åt lite mat och vid lite fetr 10 va vi hemma, efter ett stopp för att torka av ruts ruta eftersom vidrutetorkarna har lagt av...
vaknade tidigt, överraskade herr N med lite frukost (mest för att jag va så uttråkad)
sen bar det av de gällstad, kofta, högklackar, prydnadsfågel och en slips blev inhandlat (självklart blev slipsen rosa eftersom han ska matcha min klänning!!!
åkte mot "hem" väl hemma efter 1000 långtradare och 10 000 husvagnar så stod jag och bytte några ord med mina kära granne, har faktiskt undrat vart hon har vart och nu vet jag..
tog Rut mot överby och lite shopping... väl hemma hade jag fått med en del hem, nagellack, puder, primer, fundation, 2 sjalar, ett par till skor och en väska..
men varför kand e aldrig finnas de väskorna jag vill ha!!??? Men ble väl ganska nöjd iaf!
Vill egentligen bara däcka i soffan men ska bli kul att träffa mina ungar igen!
i morgon bär de av till Ulricehamn igen, på lördag blir de bröllop, hemma från de på söndag och på måndag har jag utlovat en fisketur.. och på tisdag blir de mitt efterlängtande TJÖRN och villavagnen!
MÅSTE MÅSTE konvertera Herr N till en campingmänniska!
men lovar att lägga upp bildern från resan och brölloper snart...

RSS 2.0