Ilandsproblem

Är lyrisk.. Emma har samlat ihop tjejgänget och de ska drickas på torsdag...
Dagens ilandsproblem dök ju direkt upp... ett Ilandsproblem vi aldrig kommer växa ifrån..
E- jag är hemma efter 16 så då kan du komma..
S- räkna med att jag tar med mig lite kläder, vet inte a jag ska ha på mig
E- samma här, ska slänga ut hela garderoben och simma ryggsim..
Samma sak varje gång vi ska ut...
den ser man tjock ut i, de har blitt förstor, den är för liten.. den matchar inte skorna och den har jag ingen väska till...
Hade tidigare på dagen funderat över om man någonsin växer ifrån de där men att aldrig veta vad man ska ha på sig eller att man inte ens har något att ta på dig...
man handlar och handlar men garderoben blir bara tommare och tommare!
Då visade ju geniet Emma mig detta fantastiska klipp....
och när de åker runt på parkeringen, känner igen mig så jävla väl... får typ panik och mitt Thenghumör blixtrar igåmg direkt när Herr N inte anser att den parkeringen är bra nog...
- NÄ MEN STÄLL DIG SÅ LÅNGT BORT PÅ PARKERINGEN SOM MÖJLIGT, JÄVLIGT SMART...........................!!!!
ja nu kanske nu tycker att herr n har de svårt... men om ni frågar mig så är de självförvållat...
Ett annat Ilandsproblem är ju när Pepsi maxen inte har perfekt kyla eller perfekt med bubblor, då är den ju odrickbar!!!
DE SKA JAG UPPFINNA, EN SÅN DÄR ÄLG DE GAR PÅ ÖLEN, "NÄR ÄLGEN BLIR BLÅ ÄR ÖLEN KALL" TÄNK ATT HA DE PÅ PEPSI MAX SAMT ATT MAN SER HUR MYCKET BUBBLOR DE ÄR I DEN!!!
hade hy vart genigaliskt!

RSS 2.0