lite till...

gick och la oss exakt 00.04..Låg och diskuterade vem som skulle hämta vatten, en fajt som självklart herr N förlorade... Inte mer än rätt när jag överreaskat honom med räkor, kräftor och "hans vin" igår..
en jätte mysig kväll igår hade vi, inge tjafs om va vi skulle se på tv och ingen somnade i soffan heller..
men kl 00.04 gick vi iaf och la oss, somnade rätt fort, de gjorde iaf jag..
När Herr Ns klocka ringde kl 06.00 va jag inte riktigt vid medvetande..
När den ringde ytterliggare gånger va jag mest irriterad, snozzning är de värsta jag vet och borde klassas som  äktenskapsförbrytare!
När han satte sig berdvid mig och sa, nu åker jag, pussade mig hejdå, och efteråt vände jag mig bortåt.
-har du ätit frukost? de finns yougert i kylen..
Jag tror att Herr N väntade på att jag skulle resa mig och gå upp..
-jag vill sova lite till...
nu är kl 10.17 och jag har vart uppe på toaletten, tittat hur vädret var, hämtat datorn och gått och lagt mig igen..
vill bara ligga i sängen lite till..
och va vill jag väga med detta inlägget?
Jo att de är jävligt skönt att sova LITE TILL...

RSS 2.0