nu börjar fallens!

Och vi inleder hårt!
är så sjukt taggad på denna kvällen! (lovar att ha med mig kameran)
Går kanske inte slå förra året som va fantastiskt... livet lekte och jag svävade väl på moln eller i dimman den helgen..
Kommer ihåg på söndagen när vi "festade till" hahaha
Familjen sprang kraftprovet och vi lite "smartare" vi tittade på.. sen på kvällen gick "undomarna" ut och käkade
Söndagen.. Ja jag vet Emma ser sjukt stöddig ut.. :P
De va väl innen vårt "festande gick över styr på söndagen...
Här håller jag och Emma på att ramla ner i fallens på söndagens avslutning...
Efter de.. så drack vi lite till, och jag minns att jag tyckte att fyverkerina är bortkastade pengar och att alla borde få ett glas vin istället.... De höll tanterna på stan med om!
Sen avslutade vi fallens med de sista pizzorna som serverades på Amys.. folk va gött avundsjuka på oss!
Ja va säger vi om iår...
Idag är de jag, Emma, Kattis och Alex som planerar att ta torsdagen mes storm.. andra tjejer är ocks väldigt välkomna..
imorgon är de förfest hos Kattis, jag får vara nykter för chefen har lagt mig att jobba.... (inte så jävla schysst kan man tycka) Men innan festandet ska vi ha mys på stan med kattis och Emma och Benji!
Lördagen kommer jag hem kl 3 inte en min senare... antagligen är lägenheten belägrad av Herr N, Karlsson och Johannes.. sen blir de en snabb förfest och sen blir de öltälten Med ett härligt gäng!
Tyvärr missar jag söndagens avslutning... Men va gör väl de... För kl 22.00 BÖRJAR MIN SEMESTER!!!!

RSS 2.0