Slut körd!

Fy fasen va helvetes tråkigt det är att jobba!!!
VILL inte, vill bara sjukskriva mig men vem fan har råd med karensdag...
37 timmar kvar att jobba innan semestern.. men är s himla trött.. känns som om man gör allt, fast de gör man ju inte men går liksom på extra energin och blir uppretad på allt..
samt att hela avd kryllar av patienter.. dom ligger över allt och de är inte bara de att de ligger överallt, de är tunga också..
man vänder och vänder patienterna och när man har vänt klart då ska man snart börja om igen...
Inget fel på tunga patienter och dom är så himla goa, tycker väldigt mycket om "våra" patienter men när man är helt slutkörd så orkar man inte, hjärnan är inte med, musklerna är tomma...
37 timmar... orkar man ens de? 2 nätter och 2 dagpass...
när jag kommer tillbaka eller när chefen kommer tillbaka ska hon få veta att jag är jävligt beskviken på att få jobba alla dessa helger... vill fan bara gråta öer det, är så jävla orättvist... hade jag jobbat dag hade jag inte reagerat på de men va fan när man jobbar natt!! hur ska man hinna umgås med sina vänner? har inte träffat mina vänner på hela sommaren typ och är jäligt ledsen över de....
HELVETES JÄVLA SKIT JOBB; NÄSTA SOMMAR HOPPAS JAG ATT JAG ÄR BORTA FRÅN SKITEN FÖR VA I HELVETE FPÅR JAG FÖR ATT JOBBA ALLA HELGER!!??
INTE ENS ETT JÄLA TACK!!!!!!!

RSS 2.0