Fallensdagar -11

Här kommer en del av fallens! Glömde kameran, men har fått sno lite kort...
Fallens smygstartar på torsdag och självklart var vi där, Jag Emma, Linn, Kattis, Carro och Alex görjade kvällen hos Emma..
Hade lovat dom vattenpipan och så fick de bli..
De tog tid att tända på, och ja vi la den på spisen men de hjälpte inte, när vi väl fick i gång den så fick vi några bloss var..
Sen blev de kanske lite för mycket dricka.. har de på film, men får inte upp den på bloggen..
Man kan säga att vi lekte iaf leken "gissa vem"
Sen fick jag höra "denna filmen ska jag ha och titta på när jag är ledsen" skönt att höra att folk skrattar åt mig när de är ledsna =)
Och va gör man inte att förgylla allas förfest..
Efter detta gick vi till öltälten, alldeles perfekt med folk..
där fick jag höra
"Sara är den bästa tvillingen, men de är de inget man får prata högt om"
Avslutade kvällen på Butlers, ja ja hade de vart en stång hade den vart väl använd
vaknade på fredagen och va bakfull.. Och inte lite också, tog en promenad för jag tänkte att de skulle hjälpa men icke.. Gick hem och gjorde mig iordning och svängde förbi MAX för lite frukost till mig och Kattis.. Något nytt till kvällen behövdes.. Ska inte berätta va som hände inne i affären.
Efter de mötte jag upp Emma, Linn och Benjamin på stan.. Ut mot Oskarsbron för att titta på lite svettiga män.. (eller Emma och co´s föräldrar)
Efter loppet (blev sjukt taggad att springa nästa år) va i sjukt trötta och hungriga så vi gick till Olearys för en trevlig hamburgare!
Hem till en väntande Niclas, på med nya kläder och till Kattis förfest..
Tyvärr skulle man ju upp och jobba på lördagen annars skulle de nog blivit en kväll ute igen.. eller kanse va de tur för den stora finalen va ju på LÖRDAGEN!!
Så avslutade fredagen men en promenad med Herr N förbi öltälten!
PÅ lördagen ringde kl 05.40.. va ju inte riktigt människa, och som de flesta vet så har jag ett grymt morgonhumör och då menar jag verkligen grymt.. började med att jag va grymt arg på Herr N för att han låter när han sover.. eller typ ens tar andetag.. Morgonen blir ju inte bättre när man hör hur de börjar bråka i huset och dörrar slängs igen... 4 sek senare hör jag ett krasssss!!! Visste redan då att de va hurporten som hade gått... ställde mig i fönstret och stirrade på de där java ska man säga att de va, har inget bra ord men lite mindre mogna människor kanske är ett väldigt snällt och bra val.. Sen hör jag att de kommer in i huste igen.. Mitt morgonhumör klarade inte mer så öppnade min dörr och ropade några väl valda ord till dom....
gjorde mig iordning och gick till bilen, och där satt dom däringa..
Sara - ni kan ju gå och städa upp efter er!!!!
Dom där - men håll käften med dig din jävla fitt fitta, de va fan inte vi!
Sara - nähä, men ni va ju iaf här så....
Dom där - Men håll käften med dig din fitta....
När jag kom till jobbet smsade jag Herr N "du får ringa husjouren så vi får dörren fixad" fick till svar "de är lungt, polisen är här nu"
Och när jag kom hem satt de en himla fin SPÅNSKIVA i dörren... Väldigt kul att ha Herr Ns föräldrar här för första gången samt karlsson coh Johannes och så tror dom att de är ett tattarhus...
mamma tyckte inte jag borde sagt till dom, dom kunde ju gett sig på dig..
Sara - hade du sett dom hade du förstått att jag hade vunnit löp matchen till polishuset så....
När jag kom hem gick Herr N, Johannes och Karlsson och ät, jag tog en power nap på 1,5 timmar.. sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning, va nästan klar när killarna kom hem..
Och vi satte oss och tittade på fotbollen!
Jenny och Samuel kom också och vi gick till Kattis där Carro och Lina...
Gick till öltältet och fick ett bord och där satt vi, eller ja iaf jag och killarna, gillar inte att "knö" Och öltält och bara sitta och tjöta och dricka är ju vad Fallens dagar är för mig så..
Efter va 6 utspilda cider av karlsson...Han försökte ju öven ragga upp ALLA mina vänner...
Sen blev Johannes uttråkad och Herr N hungrig så killarna gick för att köpa langos och jag och Emma tog en sväng förbi Butlers för att undersöka en sak..
140 kr för 20 min.. men de va de ändå värt kom vi fram till =) och de är de vänner är till för...!
sen gick jag hem, Killarna låg redan nerbäddade.. och jag och herr N kröp ner i min sköna säng...
Söndagen, bestod av soffhänh till jobb time...
När jag gått på SEMSTER så lagade Herr N mat och vi myste upp i soffan, orkade inte med avslutningen på fallens.. Fyverkerina överraskade oss och Niclas sprang ut på balkongen, jag satt kvar i soffan, FINAL och förlängning på TV och de tänkte inte jag missa!

RSS 2.0