Tradera fynd!

Japp igår vann jag ytterligare några tradera fynd..
har alltid vart betuttad i string... Nej alla killar inte stringtrosor.. de är väl typ det enda klädesplagget jag inte äger.. helt meningslöst, vill man inte att troslinjen ska synas så får man ta på sig mammelucker eller nåt annat läckert.. de är min åsikt.. jaja en lite frånstickare... Åter till String...
Detta är MIN String hatthylla...
Köpte den av en kille i Trollhättan så slipper frakten... men nu i efterhand så undrar jag om de inte va värt de för hör inte va han säger och han vet inte heller vart han är,om mn han skulle veta de så så skulle jag inte höra va han sa... Men han verkade iaf väldigt snäll och hjälpsam..
Iaf denna ska jag ha i mitt nästa boende.. (tror Herr N börjar bli lite orolig för framtiden) hahha
Och till denna så budar jag på¨matchande skoställ..
erkänn att ni skulle bli glada att komma in i en hall som hade detta på väggen!
hoppas ingen annan ser tjusningen i dessa... men sån tur kan man väl inte ha..
Sen la jag även bud på en klänning, såklart innan jag tänkte efter... tror den kommer vara lite stor...
Men den är ju iaf söt!

RSS 2.0