Utomlandsresa nr2

japp va ju i Alanya med några av mina fina tjejkompisar i april-maj...
Nästa Onsdag alltså den 20/7 bär det av igen, men denna gången besöker jag Grekland.. Rhodos och Ixos... Ett mysigt hotell med frukost... pool och nära till stranden..
Och du kommer min kära mamma snart lägga sig och säga men nu på sommaren när de är så fint hemma...
Men vi kollade på va vi kunde hitta på i sverige och tro mig de blir lika dyrt eller nästan iaf..
Och sen så sa jag till min käraste att jag måste bort, bara koppla av, bara va han och jag..
för visst en budget variant hade ju vart att knö oss in med resten av familjen i villavagnen men nä, lugn och ro, inte städa inte laga mat bara läsa, sola och mysa...
och när vi satt där i soffan över msn (för alla som inte vet så bor vi 13 mil ifrån varandra) och skulle boka så pirrade de i kroppen. och jag tänkte.. Oj de är inte alla som åker bort till värmen och medelhavet 2 gånger på 3 månader!
och i vinter pratade vi om thailand.. storhetsvansinne eller jag vet inte va de är med mig.. m,en vill liksom leva livet nu och inte sen..
och va är de vi säger
Ingen ide att lägga pengar på hög, i morgon kan de va för sent att spendera dom!

RSS 2.0