vad har jag glömt?

Nu har jag lagt in alla räkningar, jag ska diska och ta på mig kläder, får inte glömma att ta på mig kläderna, kommer få så himla mycket myggbet i skogen när jag går där med mamma om en stund..
Ska diska, ja jag vet men annars står de typ 1,5 veckor så är väl illa tvungen..
Frukost har jag ätit, förstår inte hur man kan förfalla så här mycket, eller så är de min våg som är dum, måste ara vågen!!!
Åhh är det något jag glömt att packa ner i resväskan??
Ska stänga fönstrena!
Måste man dra ut tv och allt sånt bara för att man åker bort? Är rädd att de inte kommer fungera om jag sätter in de igen, de får va i jacket!
situps är gjorda, ja nu kör jag hårt!
Nervös nervös nervös! Hoppas det går bra!
MÅSTE PACKa NER MOBIL LADDAREN!!!
nää men sen ser de ju bra ut, kan ju ex. inte säga att jag måste vattna blommorna, har en levande kaktus!! Eller ska jag ge den lite vatten?
ja ni ser, allt är som vanligt i min hjärnverkstad!

RSS 2.0