en helt vanlig tisdag

Började med att jag hade ett jävla morgon humör... som Niclas fick träffa på...
eller ja han spelade med och gjorde mig ännu mer irriterad!!! GRRR!!
Sen smsade jag några töser om de skulle bli gardesanna, ja år badstand..
Detta är väl egentligen den standen som inga brukar ligga på.... de gjorde inte vi heller igår... för den fullsmockade" standen va liksom tom...
Förstår inte riktigt hur folk väljer att ligga så här de där jätte varma sommar dagarna... (kattis, jag tror du känner igen nån på kortet)
och så här såg de ungefär ut igår
Men måste ju säga att de blåste mindre på standen än va de gjorde i stan...
  • visst fick man sig lite färg
  • visst fick man se en drös lammkött som badade alldeles för länge (de kommer a sjuka på sin student)
  • visst fick vi se naket, jajamen, en naken kvinna, hon valde att ta av sig nedre delen först, gå i badet och ligga och sprattla så att alla skulle se henne, göra samma sak när hon va på väg upp och hade självklart valt att ta med den mista handduken som hon hade i garderoben...
Sen va de hem, kontaktade Emma, här ska drickas och ha en myskväll..
Tog på min långklänning och mina concerse och gick och satte oss på butlers..Betsällde självklart en somersby och så en kycklingtoast... hsahahahaha
Den där Emma... hon va typ lite i sitt esse även fast hon inte druckit så mycket, de va länge sen vi va ute och drack och åt lite ihop, kan ju säga att Emma valde fel plats, hon som är singel och så... jag va ju till coh med nära på att slå sönder en ruta för hennes skull... För Michael Vartan åkte förbi... fast denna killen va nog lite rundare i ansiktet och så va han ju polis också, precis så Emma vill ha dom :P
Drack våra tre glas och sen gick i vidare till olearys, tog oss varsin "god" drink och sen tog vi kontakt med Linn (emmas syster som hade lite sommarlovs fest) så vi valde att gå dit och snylta på deras vin...
spelade lite buzz, jag vann ju självklart kunskapsfelen men när de kom till den där "stegen" eller tidsnedräkningen" så blev jag för stressad och förlorade..
valde att gå hem och lägga oss, vi är ju trotts allt rätt gamla nu för tiden..
(kortet är från juldagen)

RSS 2.0