oförglömligt

Älskar er mina vänner, ni som gjorde denna helgen oförglömlig, ni som tyvärr inte kunde vara med och ni som inte ville också! =)
Vet knappt hur jag ska börja, är fasen helt jäkla lyrisk!
Så visar det i bilder istället!
men min långhelg började i torsdag, vi skulle fira Linneas student. jag har inte mått så bra det sista men när herr N kom med två blomsterbuketter, en till mig och en till Linnea så värmde det inombords och jag började nästan gråta.. så glad blev jag!
Åkte till linneas mammas hus och de hade gjort de så fint, men partytält som dom gjort så fint, tyvärr kom kylan och regnet men de gjorde ingenting för de va så fint...
Och Linnea va så glad och lycklig, va så himla roligt att dela den dagen med henne...
Blev bjudna på fina tal, god mat och dryck, fin tipspromenad och bildspel.. Åhh Linnea GRATTISSSSS!!!
Linneas mamma va helt tagen av min klänning
de är tydligen en likadan klänning kronprinsessan!!! DÄR SER MAN!! måste ju betyda att jag har väldigt bra smak!
På fredagen vaknade jag av att Herr N pussade mig hejdå.. Beslutade mig för att somna om... slöt ögonen och, där kom första student ekipaget..... högtalarna var på kan man säga... Gick upp och duschade och fixade lite... smsade Kattis... Vi skulle shoppa present till Karin som fyllde år!
Blev väldigt mycket annat... Ska visa helgens shopping i ett annat inlägg...
Tillsist fick i tag i en present...
Kom hem och insåg att vi hade ganska bråttom... In i duschen... va i heliske ska man ha på sig!
blev min nya rosa... min mya rosa favorit... =) och självklart det röda läppstiftet till...
va så himla trött på mitt hängande hår så de blev faktiskt inbakadfläta åt sidan! Och jag gillade det skarpt!
herr N tyckte jag va snygg också! =)
Stack iväg till kattis för att stressa henne lite.. måste alltid göra det för annars kommer vi aldrig iväg...
Tänk er, en heldag med henne, de går inte fort :P
Tillsist hamnade vi iaf i bilen som tog oss till grästorp och forshall... Vi va ju sena men inte sist iaf =)
FÖDELSEDAGSBARNET GRATTIS KARIN!!!
Stack senare ut i regnet och tillbaka till Trollhättan för lite dans...
Sprang hem kl 01.30.. de luktade blöt student i hela staden men jag hann inte hjälpa dom upp på fötter igen... för jag skulle hem och packa... För kl 09.30 stannade Jenny och Samuels saab utanför min lägenhet.
jag fick en helg i GBG av dom när jag fyllde år så i går va de dags...
Samuel stängde av bilen utanför Gothia tower.. 2 rum på våning 4a och gissa vilken utsikt jag hade! Jo LISEBERG.. ja ni ser vilken de är.... skulle ALDRIg utsätta mig för en sån idiot grej som atmosfear....
Sköt ihop de två sängarna så att jag skulle få sova stort...
Gick ner till stan för lite shopping... HIHI hittade en randig klänning (lång) som jag älskar (som alla andra klänningar) och Jenny fick också gjort sig några klänningfynd!
gick tillbaka till hotellet och bestämde oss för att vi inte skulle gå ner till avenyn på kvällen utan vi skulle ta taxi!
Efter de blev det LISEBERG! HIHIHIHI
Jag och Samuel blev som barn direkt som vi kom in genom grindarna...
-Jenny skynda dig och hänga in väskan så vi får åka!!!! =)
Och om vi ÅKTE!!!
Jag och Samuel kom överrens om att vi ville bli lite blöta, Jenny tycker inte om att bli blöt så hon stog kvar på marken medans vi ställde oss i flumride kön! Och oj om vi blev blöta!! hihih Men svarta kläder är ett bra val! Och de va väldigt skönt att svalka sig lite.. men de va inte bara de som svalkade... Vi hittade nämligen
BEN & JERRY SERVERINGEN!!!!!
Köpte en Hot fugde sundaes! Och oj vilken upplevelse!! ALLA som Åker till Liseberg måste upp till Ben & Jerry.. jag skulle kunna betala de där 90 kronorna som inträdet kostar bara för att få köpa glassen...
bestod av kaksumlor, 3 kulor, glass varm kolasås, grädde och strössel!!! Göttit!!!
Efter det drog vi oss ner mot Balder... Och jaaaa Jag åkte den... men måste ju erkänna att mina medpassagerare troligtvis hade roligare än mig... Jag kan inte förstå att de sätter upp en skylt som informerar om att de är 70 graders nerförbacke!! De vill man inte veta!!!! Och sen började jag...
Jag döööööööörrrrr jag dörrr jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Så satt jag ända till den där helvetesupplevelsen va över!!!
När vi klev av kanonen däremot så frågade Samuel mig om jag hade svalt nåt... Då, där emot va jag tyst!!!
Fråga mig inte varför men skulle väl hävda mig lite från förra åket....
Folk skrattade iaf åt mig.. men de bjuder jag på!
Vi började bli rätt trötta och flätan stog åt alla håll och ingen jävla choklad hade vi vunnit heller... inte ens en lite liten toblerone! Och där gick folk med typ tre stjärnvinster var och var på väg mot chipsståndet, (den enda stjärnvinst de inte redan hade)
men vi trampade minsann tillbaka till hotellet utan choklad... tänk va kcal vi sparade in där!! vi va INTE aundsjuka de minsta.... Inte heller på de som fick köra ut sina ballerina stjärnvister på bagagevagnar idag!!!!
Men lördagen va inte slut där... på men klackarna och försökte göra en räddning av det risiga håret med lite balsam och skit... men men.... Tog taxin ner till Hardrock.... men satte oss på joe`s nånting... vilken himla middag samuel och jenny bjöd på! Eller vilken dag!!! helt fantastisk!
Tyvärr kryllade stället av killgäng och de va så mycket testosteron där nere så man mådde typ illa.. hävda sig hävda sig......
Där bestämde vi oss för att vår "natt på stan" va slut och tog taxin hem.... men vi kunde ju inte lägga oss innan vi besökt Heaven 23... vilken jävla utsikt och de tillsammans med de där underbaringarna och en jävligt mäktig utsikt!
japp en strawberry daiquiri slank ner i jennys strupe...
(det va de enda kortet Samuel hade uppe ögonen på) :)
ja jag körde en favorit i repris med min klänning men va annars skulle jag tagit på mig??
efter min Mojito fick de va bra och vi begav oss till hotellrummet...
FYYYYY FANNNN vilken skön säng de va... och oj va jag sov...
Gick upp och tog ett bad samtidigt som jag hade utsikt över johannesberg och öven såg nyhetsmorgon (vissa vet ju att de är viktigt för mig att få se nyheterna på morgonen)
La mig och sov lite till... och sen begav vi oss till frukosten.... Underbara frukosten... hade till och med kex och ost med fikonmarmelad... (undefär de bästa som finns) saknade bara ett glas vin....
sen fick Samuel skylla sig själv för han frågade va jag ville göra idag...
-va sägs om IKEA!!!
Han tittade väldigt på mig men så fick de bli....
Men lovade han att pinan skulle bli kort... 2 timmar tog de... 2 timmar för mycket enligt han....
men när vi lämnade hotellet så fick jag ett sms... Det va från Vara damlag... de vill ha min hjälp i höst.... (så i morgon blir de en löprunda igen.... så jag orkar med elitidrottarna)
Avslutade "vår" helg med varsin sallad!!
Tack tack tack för allt! Ni är fan underbara... Älskar er och hade de bästa dagarna på mycket länge!!!
Nu ska jag bara komma på något fruktansvärt bra till er i 25 års present! får ju iaf göra ett tapper försök att bräcka er!!!!!
Har hänt lite andra komiska grejer också men de kommer jag inte dela med mig av.... :)
nu ligger jag här med en sovande Herr N... han har sovit i ja ca 3 timmar nu.... måste vart den stenungsbakade pizzan som vi åt förut... =)
Men han är iaf söt när han sover så....
Men tack alla som gjorde helgen så himla bra!!! Den är fan oförglömlig!!

RSS 2.0