Så blir sommaren!

Fiskarna
Du njuter som fisken i vattnet av tiden fram till midsommar. Det känns kul att gå till jobbet på morgnarna och alla dina sinnen njuter av naturens prakt och fågelkvitter som omger dig. Du är sugen på en tidig sommarromans i år och att ditt självförtroende därtill är på topp så gott som hela sommaren gör defenetivt inte det hela sämre. En liten svaka dyker upp runt midsommar och ditt behov av lugn och ro övertrumfar ditt behov av umgänge. Det gör att du hellre firar midsommar i naturen än med massa skräniga människor. Om du har saker du behöver få gjorda under sommaren så är det bäst att du tar itu med dem genast, för senare har du inte lika mycket energi. Under juni behöver du ta det lugnt o en hängmatta eller på stranden. Sommaren bjuder på ett andligt uppvaknande.
 
Ja hur stämmer egentligen detta som "damernas" har skrivit...
Ett andligt uppvaknande skulle ju va väldigt intressant... Lillemor hoppas naturligtvis på detta också, jag vet dock inte hur detta ska gå till.... men de återstår ju att se..
Midsommar stämme inte alls, inte än så länge, är jätte sugen på den fest jag och Niclas ska på i Nissaryd. Visst att det blir jobbigt och lite stressigt att få dagen att gå ihop när man slutar jobba kl 07, och sedan ska ta svängen förbi Ulricehamn innan man åker neråt....
och en lugn och skön juni i en hängmatta.... Jobb jobb jobb, när ska jag hinna detta... visst har väl funderingar på att avboka söndagens bravader för att de finns lite för lite tid... Men de är ju inte så att jag vill ta de lungt, eller jo.. fast på mitt sätt... Men horoskop kan ju tolkas hur som helst... Tolkar de på mitt sätt.. Förra helgen va väldigt avslappnande för mig även fast de va proppfull ma roligheter...
Det där med att de är roligt att gå till jobbet... jag vet inte detta... två av dom bästa är sjukskrivna... Säger inte mer än så så har jag inget mer sakt om den saken.. 
Hoppas iaf att dom snart mår bättre,...
Sommarromenasen får väl väl man tolka som Niclas, fast inte som nån romans då kanske... Vill inte ha någon romans, jag vill liksom ha niclas lite längre än bara i sommar =)
Sen att de inte skriver något om den tid då jag är ledig är ju lite tråkigt... Hade vart trevligt om de skrev något i stil med " semestern bjuder på en vecka i ett varmt land" Eller det blir en himla fest som du sent kommer glömma.

Kanske får hitta ett annat "sommarhoroskop" som passar lite bättre in....


RSS 2.0