Solmänniska

Jag har kommit på att jag inte är en solmänniska..
Solen skiner och de flesta människor väljer att gå ut! Jag har min innergård... Hade väl vart en annan sak om de valt att ställa ut utemöblerna.. då kunde jag suttit där...
men varför måste man sola så fort de blir fint väder? Ska jag sola så ska man kunna bada och folket i lägenheterna runtomkring ska inte kunna sitta och titta på mig..
Jag är inte heller nån sån person som frivilligt lägger mig vid kanalen för att visa upp sig..
Nä jag är en SOFFMÄNNISKA.. jag älskar min soffa...
Och lite färg har jag så jag är inte heller genomskillnig så därför måste jag inte ut heller.. =)
Visst jag kunde äl ta en promenad.. men gymmet lockar mer faktiskt så de får de bli ikväll... Kunde väl gjort båda men nää... har tröttnat på att gå..

RSS 2.0