Blåsor

Känsliga läsare varnas!
idag är de blåsorna dag, såg min gigantiska blåsan på hälen... drog bort compedet och där va den...
usccchhh..
Kunde knappt duscha för de gjorde så ont..
men va gör man inte för att få vara ute i de fina vädret...
Nu är de omlagda, båda hälarna i förebyggande syfte...
sen hade jag tvättid idag....
började bra iaf.... dom hade satt in en ny tvättmaskin så tänkte "whhiiooo denna tvättdagen går snabbt"
Men fan fick jag för de...
för när jag öppnade den gamla tvättmaskinen som någon har skrivit "reserv tvättmaskin" på... trodde de va för att den läckte vatten... så va de inte utan den Centifugerade inte....
tvätten va sjöblöt, slängde det i torktummlaren, och kom på att jag kanske skulle vrida ur kläderna... Kläderna va JÄTTTEEE varma! så mina händer lyste och de ploppade upp massa blåsor, några drog jag bort men denna "fick" stanna
dom gör ont...
Och ja jag kunde väl vänta tills kläderna hade svalnat men va fansen, va ju skit irriterad!!

RSS 2.0