Danskväll!

Ja idag är de danskväll...
Är så laddad... ska bli mysigt att sitta här och prata.. vet allt redan va vi ska prata om.. hihih
Lisa R kommer och jag är så jävla nyfiken, sitter med lyckotåren i ögat av nyfikenhet de pirrar till och med i magen...
Vi är inget stort gäng, jag Kattis, Carro, Emelie, Sandra och Lisa, sen kanske de skulle dyka upp nån mer...
Men vi har väldigt roligt ihop!
Väldigt fina människor på många sätt...
Sen blir de dans... hahah har aldrig vart så sugen på att skaka den stora som blivit lite mindre... hahhaha
Nä nu får jag städa lite...
mamma och Rolf va ju här en stund, hämtade min älskade cykel (va gör man inte för sin älskade mamma) och sen så fick hon mina gamla jackor för en liten peng och sen bjöd de mig på kina/thai buffè... hahah känns lite som en tradition vi har!
Kram på er alla underbara människor!

RSS 2.0