de däringa

har faktsikt inte känt er så länge,
Katarina pluggade jag med i 3 år utan ett spendera en minut ihop men sen i somras fick jag ett mail av denna kvinnan där hon skulle vilja ta en fika och kanske börja umgås... Hon hade då fått höra att man inte bara kan höra av sig till folk så... Men jag är väldigt glad att hon gjorde, och varför skulle man inte kunna de? hon visste ju iaf va jag hette liksom? :P Och de är inte alla människor som klarar av en sån där sak, bara de starka!!
Sen den där Carro, hon gick som student på avd där jag jobbar och sen blev hon bara kvar.. vi lite yngre skulle gå ut en fredag... de slutade med att bara jag och carro stod på dansgolvet och rockade själva när de andra gick hem... vi had egentligen inte sagt nåt tiill varandra innan...
sen följde hon med mig hem och vi satt här och tjötade... hahah en kväll som vi fortfarande kan skratta hur mycket som helst om fortfarande..
Sen samlade jag ihop några tjejer och drog till Kiel på kryssning och dessa två träffades...
Efter de har vi vart som en triangel, alla kan umgås med varandra, ingen tycker de är konstigt att inte den "får vara med" nån kväll och sen har vi förbannat jävla kul ihop...
Vi skrattar mycket, gråter lite och stöttar varandra i de mesta.. Och vi är ärliga, är de något så löser vi de direkt, springer inte och gömmer oss utan säger va vi tycker...
Dom är liksom lika knäppa som jag!
Och jag känner iaf att jag bli väldigt glad när jag får ett sms av nån av dom där de står att de tycker om mig.. Känns liksom väldigt varmt i hjärtat!
Igår fick jag ett sms av Katarina..
"haha, jag går här på jobbet, ingen kul kväll men så blev jag så jävla glad när jag tänkte på dig!! hur underbar är inte du alltså, roligt som fan på max och de va inte en person som va felklädd du :) och som jag älskar när du blir sådär allvarlig och rak "..............."  och med alltid så fina motiveringar! Ingen som du min vän! Kram"
Svarade att nu har hon räddat min jobbnatt och fick en ännu finare sms tillbaka där hon skrev att hon älskar mig coh jag också räddar hennes nätter och att hon tycker att jag är duktig och tyckte jag hade blivit så snygg...
..
och den däringa carro ska vi inte snacka om... så rak på sak, ärlig men gör mig så himla glad... När jag träffade henne så trodde jag inte de jag vet om henne idag.. vi är ganska lika egentligen tror jag..
de är en tjej som man vill ha nära sig!! en sån där tjej som lyser upp ett rum!
Nu ska vi ju åka till turkiet ihop... jag och Carro satt och snackade förra veckan "tror du vi kommer slå ihjäl varandra eller inte vilja umgås efteråt?" den frågan kom upp.. men jag tror faktiskt inte de, för är de nåt så löser vi nog de direkt och så är de liksom bra, och jag är liksom beredd på att ligga själv på stranden medans de däringa slappar vid poolen.. :P

RSS 2.0