facebook ledig

har ni testat de?
Att vara ledig från facebook i några dagar?
jag är ju en av de många miljoner människor som har ett facebook beroende... är datorn på är man typ inloggad (eller ja ibland stänger jag ner för orkar liskom inte vara)
Men jag vägrar facebook i mobilen, jag vet att de flesta har de nu, men nä, jag är inte så sugen på de faktiskt.. För jag har ju börjat använda FB som sms, vet jag att facebook i mobilen finns och de plingar till när de händer något kan jag ju lika gärna skicka på fb... nää alltid tillgänglig..
Och när jag tar ledig från facebook några dagar så har jag de så skönt, visst är jag sugen på söndag efteriddag och se om de är något roligt som hänt där men när man är ledig så är de så skönt...
Tänker inte på fb, bryr mig inte.. Jag är ju ledig, facebook har blivit som ett nytt jobb, ett helttidsjobb!
och väldigt skönt att inte alltid jobba helg =)

RSS 2.0