Harmonisk

Har under de senaste dagarna vart lite uppjagad, arg och ledsen, yr i huvudet och förbannat ont i mitt "hjärtchakra" (ja jag vet att inte så många som läser detta tror på de men jag gör de och de är väldigt stärkande) Väldigt väldigt ont över höger lunga, i de chakrat sitter känslor, kärlek och vänskap. Jag hoppas snart smärtan går över för ibland blixtrar de till så att jag är nära på att dala till marken.
Yr har jag även vart, fått hålla mig i så fort jag ska resa mig...
väldigt konstiga dagar men jag tror även väldigt nyttiga dagar.. Fått tänka mycket (många olika saker som snurrar i skallen) och en del tankar kommer jag nog få ta med mig i graven!
Men nu känner jag mig harmonisk och glad igen, kan bara betyda en sak enligt mig...
eller kanske två men ja får kanske lägga vissa funderinga på hatthyllan ett tag och inte ha kontroll över va som händer utan bara låta de hända..
JAG ÄR GLAG, DE ÄR VÅR OCH LIVET SKA FAN I MIG LEKA IGEN!
WIIHHHOOO!

RSS 2.0