Smile with you

Nu ligger jag i soffan... efter en tung förmiddag...
grannen över har sonen denna veckan och han tycker om att springa i sovrummet kl 8 på morgonen på en söndag.. själv va man i säng kl 03.30 och va inte lika stutsande.. låg och vred mig och hoppades på att leken skulle fortsätta utomhus med de där uppe hade inte samma planer som jag..
steg upp kl 10.. Skulle ju träffa Elin och Alice för lite shopping... Alice va en riktigt storshoppare idag, jacka, hannah montana keps, stövlar och sommarskor och så en tröja förstås...
jag där emot nöjde mig med en sjal och en ny vår jacka.. =)
ska fixa lite med knapparna och så så blir den kanon till nästa helg.. =)
men just nu ligger jag i soffan, trött och tagen och tar mig en vilo dag från motionerande och äter resterna av chips och ostbågar som står kvar på mit bord..
Men hela denna tröttheten va gårdagen värd..
Började stax innan 7 då Carro knackade på dörren...
Vi satte oss i soffan och började på snacken och osten... vi va lite orolig att de inte skulle ta slut innan de andra segisarna kom.. =)
min fina fina Carro, så mysigt att sitta i soffan med dig!
ha efter över en timme började de andra pinglorna knacka på... katarina va ju självklart sist, men nån måste ju alltid vara sist så varför kan inte de uppdraget alltid stå på samma person liksom? :P
Ja och va gjorde vi?
vi satt där och pratade, om vad vet ni ju säkert redan, för en drös av fintriga (vissa av dom killtokiga) så kan ni ju räkna ut va de handlade om...
kl 00 tog vi bilen till butlers.. japp ni läste rätt, bilen, första gången jag tar bilen till butlers... gick direkt in, blev en billig kväll, 40 i garderoben och 70 för nattamat... en Mycket prisvärd kväll :P
Flög ner på dansgolvet och dansade till de bästa låtarna...
sen spelade de en låt som innehöll textraden
I smile with you
Och då tänkte jag speciellt påde jag va ute med...
Er ler jag med! Ni gör mig glad och mycket mycket starkare
Perfekt humör för alla... vi va så lyckliga.. eller va de bara jag??
Dansade ut i natten och i på MAX, satt där och åt och tjötade...

RSS 2.0