gymmet!

Nu tränar jag stenhårt, magen ska bli snygg till sommaren och låren ska bli fastare!!
Förresten! har ytterliggare tappat 1 cm kring mina vader!! Wiihooo!! alla som känner mig vet ju att de är gigantiska så jag är jätte glad!
Så nu när jag har börjat jobba natt så ska gymmet besökas innan!! de har jag lovat mig själv!
Tycker om gymmet på jobbet för där är de inte så mycket folk... Men igår... alltså 10 pers va vi i de där lilla gymmet... folk slogs om maskinerna...
Och så va ju läkaren som jag nämt tidigare i min blogg, ja han som fick höra att jag va typ kär i honom... så va inte riktigt fallet... men kände mig gött utstuderad där jag låg och gjorde mina knip och rump övningar med bollen...
och sen hände det... SVERIGES TAL PÅ J- LO kom in!! VILKEN RUMPA TILL DEN SMALA MIDJAN!!
wow har aldrig sett nåt liknande...
hoppas på lite mindre folk idag! tycker inte om när jag inte får träna själv :P

RSS 2.0