hamburgemys

Japp igår va de dagen då  stod i stekoset och stekte hamburgare för mina sista kronor...
men man kan säga att de va de värt, och maten blev ju som vanligt uppäten!
Men oj så nära de va att de inte blev nåt...
Jag hade nämligen utsatts för MAGSJUKEBAKTERIER under natten, varnade alla (utom jenny)
Men jag mår inte dåligt än och snart har ju de där hemska 48 timmarna gått...
Samlades vid 7 tiden, Carro va förs och Jenny va sist, men de va hårfint på de sista platserna kan man säga..
Dukade fram och högg i!

Smokey Burger de Luxe

Och självklart hade jag gjort egna klyftpotatisar!! Färdiga pyttsan!!!
Kattis va också med (såklart) men de va hon som stod för fotograferingen!
Utöver de här bilderna finns de även en film med ljudfil där Herr N lovar att han ska springa Göteborgsvarvet nästa år... Han ska bara köpa nya skor och ta antibiotika för sin pollen allergi först :P hahahahahha eller så va de kortison han skulle ta...
Så vi satt runt bordet och åt och tjötade till klockan blev 22.40 och tjejerna drog sig hemåt...
Sen flyttade jag och Herr N till soffan för lite soffmys innan sängen, har önskat mig en lite sommarstuga på Tjörn i julklapp så nu vet han de =)
Och idag mina kära läsare så kom jag upp och åt frukost med Herr N, de ni... de va längesen... men mysigt, synd bara att han inte är lika intresserad av Nyheterna som jag är...

RSS 2.0