Lasse Stefanz

Tro det eller ej men jag ska på dessa sitiliga karlar i morgon...
Nu tänker de flesta som läser min blogg, VA HAR HÄNT MED HENNE??
Men när jag va ung så gick man ju på loge och lyssnade till nåt dansband, visst kanske inte gick dit för musiken eller buggen utan kanske mer för det avspärrade lilla platsen där man dansade till en DJ och kunde dricka starkare drycker..
Men jag ser faktiskt fram emot detta, är livrädd att jag ska behöva bugga, jag är ju inte så dansant om man säger så...
Tror jag mest ser fram emot sällskapet.. och självklart att jag tycker hela grejen ska bli kul, alla som går på sådana tillställningar brukar ju alltid vara så glada.
Det som mest bekymrar mig är ju VA SKA MAN HA PÅ SIG!!
Har man sldrig vart där förut så vet man ju inte ens om de finns tack, Herr N sa: jo men de är ute först och sen är de inne?
jaha.. va ska de betyda... Jeans och tjocktröja eller klänning och leggings??
Man är ju ganska praktisk av sig men man vill ju inte vara hel felklädd heller...

RSS 2.0