mot fel håll

Åkte till Herr N igår när jag vaknade, efter NÅGRA sms.. "är du vaken" hallå kl är 11 och jag jobbade till halv 8... men visst jag vaknade iaf.. 12 gick jag upp...
Packade ner allt jag behövde förutom nesesären....
Åkte till blidsberg för lite fika och sen åkte vi hem och kollade på Hockeyn... de som va kvar av den förstås....
Låg i soffan hela kvällen och åt godis (är lite orolig att inte klänningen passar ikväll)
herr N skulle ju upp och leka idag så jag gick ju snällt gå upp kl 9..
Men tog inte mitt pick och pack och åkte hem... utan jag åkte åt fel håll och anlände till Gällstad...
och oj va glad jag blev...
se blev de två linnen också.. och två baslinnen men de räknas ju knappt...
sen gick jag in på serholt outlet och köpte en till vas och två små hundar... HIHI

RSS 2.0