Saras korvförsäljning

Idag när jag slappade i soffan blev jag så himla sugen på korv m. bröd.
"de ska jag ta med mig till jobbet"
Tänkte igenom lite snabbt vilka som jobbade och sen bestämde jag mig för att köpa STORPACK så att alla som jobbade kunde få!
Jag hoppas de va uppskattat och de va de nog.. =) Alla åt iaf... t.o.m. Lena åt och hon går ju typ på vatten dieten...
Och vi kom överrens om att när telefonen ringde så skulle vi svara
" Ja de va Saras korvförsäljning, va får de lov att va"
Skulle väl antagligen få svara
"jaha en patient inläggning och en kokt med bröd, de blir 10 kr, de går bra att komma upp"
Tänk va populär jag skulle blitt i huset om jag började med korvförsäljning på natten? för vilken nattpersonal tackar nej till något att äta under natten, vissa äter ju bara för att sysselsätta mig...
Jag däremot jag budar på skor på tradera när jag är alldeles för trött, och sen kommer jag på att jag kanske skulle kollat vilken storlek de va på skorna... har köpt ett par i stl 41 och ett par i stl 36.... Borde finnas någon form av lås på tradera när man är trött.....


RSS 2.0