Bevisat!

Killar är sämre bilförare än tjejer..
Visst jag erkänner att Niclas kör bättre bil än mig men han har väl kört en liten bit längre än mig också..
Men Idag när jag skulle åka till jobbet...
Kör mot drottninggatan och stannar för en bil (som man ska göra) HAN (en ung kille) kör i 40 km/h!!! Sen när han inser att han för för långsamt så börjar han köra alldeles för fort, jag där emot ökar ju upp till 50 km/h då ska "KILLEN" som lagt sig i filen utanför mig bestämt sig för att svänga in i mig... Och då får Sara som aldrig använder tutan annars snält tuta lite försiktigt.. för jag blev faktiskt rädd!
Idag sväner hö tillsammas med dessa 2 "KILLAR" Ja han den första killen börjar ju med att köra mot rött.... Jag stannar ju självklart och den andre killen lägger sig i ytterfilen..  
"visst tänkte jag, han får gärna gasa upp och köra förbi.." 
Nä de gör han inte när han inser att han inte kommer köra förbi mig innan nästa rödljus så sv'nger han in bakom mig och svänger höger!
ÄRLIGT tänkte jag..
Killar är så mycket smäre bilförare om jag träffar på 2 sy på en och samma gång!


RSS 2.0