Ett evigt bärande

Japp nu är snart röjningen av gamla lägenheten klar..
Fick sålt mitt gamla matsalsgrupp idag för 2200 kr..  Men innan de, gud vilka super womens vi är, jag och Emma..
(kanske fick de krafterna efter 10 timmars sömn... Har nämligen klagat dagarna innan att jag inte kan sova, sovit 4,5 timmar efter varje arbetspass..) Idag kunde jag sova trots att de renoverade, sov i omgångar, ena stunden sov jag, andra stunden borrade de sönder huset..
Iaf jag och Emma hade iaf bestämt att idag va dagen B, B för bära... Mitt fina sminkbord skule få byta hem...
Fan va vi bar... Och frågan är ju vart alla vardagshjäte män tog vägen just idag, ja den mannen med skåpbil....
Nä de höll sig jävligt långt bort och de männen med skåpbil eller som anser sig att bära är deras kall här i livet va puttsväck.. Den enda hjälten vi mötte på vägen va en tant som erbjöd sig sin hjälp men som vi tacka nej till..
Va har jag och emma mellan Drottningatan och Österlånggatan, ja ca 2 kvarter... inte speciellt långt... men idag va de förbaksat långt..
Men positiva va vi.. Vi har aldrig stannat upp och verkligt kollat in de gatorna (hängande över ett sminkbord)
Och en härlig stund på gatan fick vi också!
Och sminkbordet (som snart ska få sin spegel) gjorde sig väldigt fint i Emmas sovrum iaf!


RSS 2.0