Får jag hångla då?

Igår va de en ledig natt och en ledig natt måste ju firas med lite After work men några fina tjejor!
Lisa va ju tvungen att hämta sin karl på landvetter för stackarn hade vart i Dubai och inte fårr skjuts hem.. Men vi slängde med oss Anna istället...
Men innan jag fortsätter måste jag berätta en lite side story...

Hittade en klänning på Sister för någon månad sen men den satt ju inte riktigt som den skulle.. man kan ju säga att alla kärlekshantag i hela världen syndes i den.. Men så skulle jag och syrran på årsfest så jag lurade på henne den.. Så fin va den.. skulle inte jag ha den så skulle banne mig Lisa ha den..

Och när jag ställde mig på vågen på morgonen så visade den ju -6 kg.. visste klänningen va lite tajt men den kändes bättre och bättre så nu är den IAF MIN!!!!



Jenny kom hem till mig lite tidigare så vi kunde göra oss iordning ihop.. Kul att få lite egen tid också.
Sen mötte vi upp Kattis och siste men inte minst kom Anna och vi satte oss men något gott i glaset och något mastodont aktigt på tallriken.. Ohh boj va mätt jag blev men ändå så skulle man äta upp!
Men redan då kollade dom gamla karlarna.. Jaja tänkte vi.. vet inte riktigt va klockan va när Samuel kom brummande för att hämta Jenny... Men vi skulle testa våra ringrostiga fötter på Buttan...
Men Kattis vände ju i dörren så jag och Anna stapplade in själva.. 
Och måste säga de att jag hade väldigt kul.. trevligt! Dans tjöt och vimmel!
Men när vi stöd där i baren för att beställa kom de in en jag vet inte om jag ska kalla honom man eller gubbe, nä de får nog bli gubbe, han såg ut att vara runt 50, skäggig med ring på fingert...
- om jag knör mig emellan er får man hångla då? 
- Skulle inte tro de va!
- om jag inte knör mig emellan får jag hångla då?
- nä inte då heller....
Vi kollade å varandra och kollade på honom men en diss i ögonen!
Åhh de är faktiskt kul att dissa sådana, visst at de är hemst att dissa folk som inte förtjänar de. som killen som frågade om jag ville dansa..
-jag dansar ju men Anna!
Men killen som kom och satte sig bredvis oss förtjänade också att bli dissad, förlåt, han va alldeles för full och när han frågade "va gör ni här" kunde han inte riktigt snälta att vi faktiskt va där för att umgås och inte ta med någon hem eller ens letade efter nån.. De är tydligen nåt som man måste göra om man går på krogen eller?
Nä kul va de!


RSS 2.0