Han är hemma!

Ja äntligen behöver jag inte vara ledsen längre.. och oj va ledsen jag har vart..
När man mått så dåligt och sen inte ha han hemma då kan jag lova er alla att tårarna sprutar åt alla håll! Men puff va allt borta! =)
Och han har ju fått ganska mycket skit över telefonen.. (är så himla glad att han fortfarande vill ha mig som flickvän) =)
Och så kommer underbaringen hem med ett par örhängen..
Blev så himla glad.. och tycker faktiskt att jag va ganska fin i dom!
Men ja nu har ju Niclas ett till problem.. haha Jag har ju ingen klänning som matchar!!!
Kanske blir helgens shopping i Helsingborg.. Niclas föräldrar har nämligen bjudit med oss på en weekend i Båstad.. Niclas fyller ju snart år så antar att de är en födelsedagspresent!
Men vår "hem lycka" blev fort.. i morses ringde alarmet och han stack till jobbet igen.. Kommer i morgon kväll igen, (när jag går på och jobba)
Sen så har han bokat in ett möte på ANA så att han kan följa med mig till sjukhuset på onsdag!  tackar gud för att han är hemma så jag slipper åka själv... ! Men skönt att de händer grejer!
Sen på fredag åker jag till Ulricehamn och stannar där ett tag =)

RSS 2.0