Hetsbantning!

Säga va ni vill om ämnet!
Jag säger att de är roligt! Idag nådde jag 8 kg på 10 dagar.. Antar att om jag inte får kommentarer som säger "hetsbantning är ingen bra, de kommer inte kunna hållas" så tänker många de!
Men jag har en plan..
Och hets och hets.. jag äter, jag lovar att jag äter.. ofta ofa och ofta.. Och jag är väl inte så där strikt som många andra som ger 100 % på sin Bantning.. Som i fredags åt jag den största köttbiten jag någonsin har ätit och pommes och beasås till det.. och till nattamat blev den en skål godis..
igår kväll blev det en bit pizza och idag glögg och pepparkakor...
Jag mår bra! de är roligt!
Men visst de kanske blir lite för mycket ägg... men alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR ÄGG!! hahahha
Och NEJ jag äter inte bara ägg!
Igår va jag på gymmet och idag när jag kollade ut sken solen.. japp eller ja en blå himmel iaf.. så på men kläderna (så dum va jag inte så jag gick ut utan mössa och vantar) och när jag kom ner till kanalen så bokstavligt talat flög jag förbi en man... hahha japp vinden lyfte mig så jag fick ett jätte skutt och försvann förbi honom!


RSS 2.0