Jag hör hur de...

Jag hör hur de ligger med varandra i våningen ovanför... japp en av min och Emmas vinlåtsfavoriter... Åhh gud va jag älskar dessa kvällar..
Iaf åter till inlägget...
Niclas kom hem till mig i går och vid 23.00 gick vi till sängs... låg och kollade på House (eftersom de har blivit ett av mina favis program)
Då hör jag nåt konstigt.... (kontsigt och konstigt men ändå) Sätter tvn på MUTE...
japp jag fick de bekräftat.. de ligger med varandra i våningen ovanför, bredvid, snätt över eller under... Ja någonstans i huset...
Fortsätter och ha tvn på MUTE..
Niclas tycket ju inte de va så nödvädigt att lyssna
- Men de ligger ju med varandra..
- de behöver de väl inte göra, de kanske grejar, renoverar eller nåt...
-troligt kl 23.00...... där slutade dom...... Nu började dom igen, oj va de håller på och länge, vilken kondis!!!!
Kollade på Niclas som inte va så aktiv längre..
I deras lägenhet "dunkas" de... i min lägenhet... ja va får jag höra i min lägenhet fram till kl 00.30 (då jag somnade efter att "knuffat" bort Niclas som lagt sig och sovit ÖVER MIG) jo ett härligt snarkande men även
- förlåt att jag är så trött!


RSS 2.0