Saldjursmys!

Nu ligger jag i Noclas knä och skriver samtidigt som vi kollar på kär och galen som inte va ett sånt där toppen program..
S´Dagen började med att jag kröp under täcket kl 07.30 samtidigt som lägenhetenrenoveringen på våningen under började.... sov några timmar och va helt groggy när jag svarade på carros sms om vi skulle ta en promenad
- ja ska vi säga om 30 min?
då va kl inte ens 12! så skickade snabbt ett sms till... kl 13.10 började vi vår promenad..
efter promenaden gick jag och hämtade posten.. hade fått paket! super nöjd med mina nya Anita Nylund föremål..
Efter de bevittnade jag en jävla krock i trollhättans största korsning... Den nya BMWn fick sig en buckla..
gick hem och duschade för sen blev det dejt med Jenny, lite oplanerad men de väldigt trevligt!
Efter det kom Niclas med räkor och jätte kräftklor, ajoli och bröd... Och vin tända vinterljus...
men som vanligt lägger vi oss i soffan och snart lär vi väl somna..
Förresten får väl uppdatera min viktminskning.. - 9 kg!


RSS 2.0