Weekend i Båstad!

Åhh va härligt de va!
Ett mysigt pensionat med god mat... Minns inte va vi åt på fredag men gott va de, tre rätters men en god flaska vin och en Irish coffe på detta! Efter detta slocknade vi på direkten!
På lördagen tog vi en lång frukost (för att vara jag) och sedan begav vi oss till Helsingborg för lite shopping
Jag fick köpt mig en jätte fin jacka iaf! Alla utom Conny fick med sig en påse hem.. eller jo om man räknar med vår "vistelse" på danmarksbåten för lite taxfree shopping så! =)
Kom tillbaka till Båstad och tog de lungt över några glas vin och lite paket öppning (även fast de va Niclas födelsedag så fick jag också paket)
Gick in till oss och gjorde oss iordning.. HÅRUPPSÄTTNING! =)
Gör den berömda gåsmiddagen.. svartsoppa med tillbehör valdes bort för en kantarellsoppa... men smakade allt och måste säga att ja tyckte om de!
Gåsmiddagen va jätte gott och till och med äpplekakan va god även fast de inte är min favorit direkt...
Avslutade även denna kvällen med Irish coffe...
Söndagen bestod av hemfärd och farsdag.. Hittade inga bra resturanger så fick gå till Ulricehamns stolthet KINARESTURANGEN för att bjuda de på middag!
Efter det kan man säga att vi däckade i soffan!
Stannade i Ulricehamn den veckan för Min Niclas fyllde ju år...
Gick upp samtidit som han och lagade frukost samtidigt som han fick sina paket på tisdagen.
PÅ kvällen kom hans föräldrar och vi åt en av Niclas egen fångande lax... (han är himla bra min Niclas)
Åter igen däckade vi i soffan..
PÅ onsdag va de JOBBA HEMMA som gällde.. Kan ju säga att jag njöt av att höra niclas säga
- jaaa de va Niclas på Xenonkungen här..
-jajemän de fixar jag..
Så himla skönt och rogivande.. önskar att han alltid kan jobba hemma..
Jag bakade tårta.. Min favis.. Och på kvällen kom Niclas kompisar för lite middag.. Har inte träffat dom på jätte länge så de va jätte kul..
Och får ju säga Grattis Till Johan och Carro... Nu väntar vi bara på bröllopsinbjudan...
Få nu även säga Grattis till Anna och Lars som gifte sog i lördags.. Himla bra tyckte vi!
Får säga Tack till Niclas och Conny som även har fixat iordning Rut med nya däck, Service och Nya fina xenonljus!

RSS 2.0