I`m sorry!

Men jag har inte fått något bredband i nya lägenheten än, annars hade jag haft massor att blogga om kan jag lova..!
Som t.ex. när jag satt och tog en kaffe på espresso hous på centralen i GBG igår ich jag slog mig ner bredvid två lite yngre människor som troligtvis gick ur gymnasiet..
Man kan säga att de trodde att de va värdsvana.. Jag njöt där jag satt!
Jag ska resa.. dit och hit och leva lyxliv i Dubai som hemma fru och på sommaren ska jag ha ett cafè på västkusten som jag jobbar på i 3 månader och sen åker jag tillbaka till Dubai.. samtidigt som den andre skulle bo på flera ställen på jorden på samma gång och styra framgångsrika företag på alla dessa fantastiska platser samtidigt...
ja de va bara en av de stora saker de skulle göra med sitt liv.. sen att de hela tiden, ja under hela samtalen försökte låta så vuxna som bara möjligt och bräckte varandra i varenda mening som kom ut ifrån deras söta munnar, för visst va de söta och visst tänkte jag!
Åhh vilken tur att de har mål med sitt liv..
Fast ja... skaffa er ett riktigt jobb först...
Mitt mål i livet just nu är iaf att bli sambo... så långt har jag kommit...

RSS 2.0