Förvånad!

herregud, kan knappt tro att det är sant!!
Emma skickade i morses och frågade om vi skulle shoppa, jag va jätte sugen på ideèn men va inte själv på shoppinghumör.. men kvalitetstid i butikerna är ju inte illa..
Emma började shoppa loss direkt.. Grrrr! va snygg hon kommer vara i sina nya kläder! och är så avundsjuk på hennes klänning, men jag är ju att jag får se henne i den än inte alls!
sen gick vi till Lindex... hahhaha
Precis när vi gick in i butiken sa jag, nää Lindex är verkligen inte min grej, höstfärgger som inte lyser... Emma älskar ju de! Men nej nej..
Men ja... hahahha
jag fick tag i en skjorta!
japp! och jag ska använda den! Ska faktiskt överraska Niclas med den i morgon (hoppas han inte läser detta innan)
sen köpte jag lite andra grejer men de tänker jag inte avslöja än.. hihihhihi Men de va ändå lite ovant mig...

RSS 2.0