galopperande flodhäst

Jag jag klarade de, jag sprang 5 km idag, visst har klarat de tidigare men har inte springit på ett förbannat jävla tag så när jag gick ner till gymmet idag så va jag förberedd på cykel, de är ju bra, inte alls lika jobbigt som att springa....
och så va de tomt i träningsrummet! vafan..
jag springer 2 km då, ähh förresten jag springer 2,5 km... hälften av de jag brukar springa... och precis då kom en sån där vältränad läkare in som gjorde såna däringa avancerade situps... Fan tänkte jag.. de får bli 3 km.. han valde att inte lämna gymmet, fan jag får springa 4 km.. så kanske han tror att jag sprungit mycket längre...
fan han står där typ och smyger, han vill säkert ha löparbandet... fan jag får springa 5.... vilket jävla dåligt val... svetten rann och jag va anfådd som en jävla galopperande flodhäst...
tryckte på stoppknappen...
fan de står ju va jag har sprungit, hade han sett ut som jag så hade de stått 20 km på den där jävla maskinen.. drog ut kontakten så att allt nollsälldes.. sådärja... frågan han så är de ju iaf närmare milen, har ju aif sprungit de några gånger...
Men jag klarade iaf mina 5 km.. men nu medförde ju en halsbränna och en lamslagning i soffan!

RSS 2.0