höstpromenad i bilder

Nu ska jag visa bilder från min promenad, bara för att bevisa att hösten är acker och Trollhättan liksa så.
De har ju stängt av och tömt kanalen på vatten igen så nu får man inte ta den vanliga promenaden utan man får gå kärlekensstih istället...
har gått denna promenaden i 7 dagar nu och varje dag har jag tänkt att jag vill ta lite kort...
fick en litteeennn fuktskada på kameran om nu undrar varför de är suddigt på bilden, de är alltså ingen kamera som visar spöken och så...
Brön över till kopparklinten... tänkte faktiskt jag skulle testa på Maria Montazamis träningsmetod att gå upp och ner nån dag, för de kan man verkligen kala uppför...
harry potter fan som jag är så måste ju detta vara Trollhättans svar på Hogwards... (nu syns de lite dåligt pga min lilla fläck)
Göta älv...
Elviusslussen från 1700 talet...
lite kantisar!
Hade lätt kunnat bo där med utsikt över älven varje dag... (niclas hade väl hellre tagit "grannhuset" som är lite mer i herrgår/slott stil)
ja som vanligt när jag tar mig ut så går solen i moln och det börjar regna... men jag gillar mina bilder!
Men Niclas skickade ett par riktiga naturbilder till mig igår... Så himla vackra!! Men han har ju systemkamera också...

RSS 2.0