Kattis fel!

Ja vi tog en promenad, eller Kattis sprang ikapp mig vid klaffbron.. trodde jag hade bråttom hem men ja nu blev de ju inte som jag hade tänkt.
Men när vi står i korsnings hörnen så säger jag
- åhh om man skulle gå och köpa lite godis..
och då svarar kattis
-nej de blir inget med de, jag vill börja träna på gymmet!
Jaha tänkte jag när jag gick hemåt, de kanske ligger nåt i de hon säger... jag vill ju faktiskt bli av med min mage...
Då kom jag på att jag hade morötter i kylskåpet och ene god cream fraich med paramsan... kan ju t.o.m. ta ett glas vin till...
Så nu har jag ätit up min pyttipanna och skalat morötterna som ligger och drar sig i kylen.. Vinet blir de inget med.. Nej nej de får räcka med iskallt vatten... Hade jag haft pepsi hemma så hade jag mer än gärna druckit de men man får liksom ta de man haver..
Och måste skryta lite över mig själv... Har ju verkligen levt en sparsamt månad och de ser faktiskt ljust ut...!
Ja men iaf de är Kattis fel att jag inte sitter här med en gd godisskål och dricker 1,5 l pepsi max...

RSS 2.0