Mobilrykten!

kan snart inte längre jobba kvar på mitt jobb.... De sprids så många rykten.. jag har t.ex. fått jobb i GBG (christina va att de inte fanns något sjukhus där så jag vet inte =P) jag ska gå en utbilning, också i GBG och nu ett rykte om min telefon, att de är bara killnr i den...
jag glömde min telefon i omklädningsrummet när jag gick ner till gymmet.. så gick upp och hämtade den, då va Vivi och Annika i omklädningsrummet.
- Är de din telefon fnissfniss! Anci visste inte vems telefon de va så hon kollade igenom den och de va bara killnr i den så hon trodde det va Christoffers..
host host!!
- jasså bara killnr.. de va nått nytt! wow!
Men christoffers telefon jag vet inte.. Har nämligen en bild på Niclas som bakrundsbild.. (på lunchen satt vi och diskuterade Niclas, alla är väldigt nyfikna på honom) och då sa HON att han hade sett honom på Facebook!
men men Niclas kanske kör ett dubbelspel med mig..  :P
Men blev ju iaf väldigt nyfikna på va de va för nr...
Visste de va väl en del killnr.. namn på A... men sen kom ju alla tjejer så när jag hade kommit till E så gav jag upp... hälften hälften...
Men jag älskar rykten.. Men just nu är de jag som är ryktet så! men jag tar de, jag bjuder ju på mig själv!

RSS 2.0