Planerat ätande!

Japp de stod på min facebook igår.. Fan va jag älskar Facebook, dock inte så mycket så att jag vill ha de i MOBILEN!!
Och nu sitter jag inne på världens bästa "inlägg" men vågar fan inte skriva de för folk kommer väl reagera illa på den..
Ska inte skaffa mig så mycket ovänner! :) nu till rubriken..
"planerat ätande"
Alla som jobbar med mig vet att jag nu jobbar med Anna! Hon drar ner mig i fördärvet den där lilla människan...
Inatt sa jag stopp när hon hon redan vid 22 tiden ville göra varmamackor... nej de fick vänta till kl 01... sen blev det en omgång till... sen va de klockslag som gällde
"kl 03.50 får jag äta dossa bars"
Fram på våra småtimmar då de snart är dags att gå hem... vid 5-6 tiden.. ja då va vi i vårt esse!
De ska bli film, meddtagen DVD.. och Pizza.. hemkörning får de vara... Hela avdelningen va med på vår ide.. Fan alla pizzor slutar med sin hemkörning 21:30...
Thaien på storgatan, de har utkörning till oss på NÄL eller andra också dom då..
INGEN INFORMATION GICK ATT SE!!!
Jag och Anna ble besvikna..  i typ 2 min... för sen kläckte Anna ideèn
- men ska vi köpa si så där 70 kr godis var, (nu va jag nöra på att skriva 700 kr istället) hälla upp i en skål och så kan vi små äta av de hela natten, de är ju mycket bättre än att gå och småäta mackor och pizza och så!
JA så fick de bli! Hon skulle köpa på hemmakväll och jag på Ica maxi så att de blir lite skillnad liksom...
Jag skyller mitt fall helt klart på Anna!!

RSS 2.0