vad äro en kakelugn?

jämförelse med ett stort och kärleksfult hem?
Nää inget... Och kakelugnar får man i Linnè och Varastan i GBG.. och alltså betyder de ett litet boende..
ett stort boende för en bra peng betyder INTE Vasastan eller Linnè utan kanske lite mer ocentralt...
Men va i helsike gör de?
Jag har fått Niclas att tänka om! Och vipps så hittades 2 fina lägenheter som man skulle kunna leva i!
Och som har ett litet arbetsrum också! perfekt att få bort datorer och skrivare och sånt, för de är grejer som INTE får synas!
Och på den punkten står jag fast! Kommer aldrig ge mig att de ä fult..
-Ja men du har ju din dator på soffbordet!
-Ja men de är en bärbardator som SKA stå på soffbordet så man kan surfa samtidigt som man gluttar på tv! så är de!
Ja vi planerar att bli sambos... Men "diskussionen" om stil får bli ett senare problem!!
men jag står fast vid att ett hem ska vara praktiskt! Gärna med en stor divansoffa också.. :P
Nu ska jag snart ner till IKEA och köpa lite grejer till mitt "compact living" hem...

RSS 2.0