Varje dag, vilodag!

varje dag säger min hjärna till mig
- idag är det vilodag, dags för dig att bara ligga i soffan...
de är ju självklart mitt Ego som vill att jag ska ligga där och svälla ännu mer än va jag redan har gjort.. Men nu har jag trotsat min inre röst och rört på fläsker..
Eftersom de stängt av hela kanalen och en sur gammal gubbe skällde på mig och Kattis i förrgår så har jag tagit kärleksensstig...
Åhhh vill verkligen att Niclas ska gå där med mig, vi skulle ju t.o.m. kunna köpa fiskekort och fiska i älven...
och när jag gick där så fick jag fram
Älva väga...
Säg de på riktig härligt väskötska.... Helt fantastiskt...
rullande L och långa An.... mumms för att kunna denna härliga dialekt...
Ja men nu jäklar ska jag göra lite situps, för vill komma in min klänning nån gång...

RSS 2.0