boken om mitt liv

Igår kom jag på att jag ville skriva en bok, ja boken om mitt liv.
kan vara ett sätt att få ur sig allt inom mig. tyvärr så hade jag ingen word program så de blev inget skrivande, de bler nerladdning. Ideerna bara flödade, idag när jag skriver så finns dom inte riktigt kvar men ähh ingen ska ju läsa denna boken iaf.. eller så om några år, när den är klar så skriver jag ut den och lägger den i bankfacket så kan mina barn läsa den när jag är borta.
men de är ganska roligt att tänka på hur man skriver saker och ting. Min familj brukar klaga på hur min svenska är här på bloggen. men bloggen är ju mer till för att  skriva av mig för stunden, har inte haft några sådana stunder på ett jävla tag men ja jag får väl uppdatera ibland så att folk vet att jag lever.
och då struntra jag i hur det ser ut och hur min gramatik och stavning ser ut. Kommer aldrig bli professor i svenska språket, tycker det är grymt tråkigt, så snälla låt mig bara skriva och om ni tycker att de är svårt att förstå va jag skriver så kan ni äl be någon annan läsa, den kanske fattar.
jävlar just de ja, jag ska ju upp till jobbet i eftermiddag... och som bara vill ligga här i sängen och skriva, läsa igenom, rätta, skriva om..
googlade på ordet tjock bok nu för tänkte ni skulle få en bild och då fick jag upp bilden på boken "tjock" vem har mitt ex av den?
får gärna återlämnas!

RSS 2.0