Magrutor!

Ja nu känner jag att de finns där nere någonstans.. hade väl kanske inte tänkt att dom skulle komma fram, tror faktiskt inte jag skulle passa i de! Kan ni liksom tänka er mig så smal? Nä usch.. men några kilo får gärna bara ramla av mig i vår så jag kan springa ner til havet i sommar och hoppa i utan att alla på land rint om kring mig blir sjöblöta...
men när jag vägde mig för ca 5 min sen så stod faktiskt vågen på -2 kg sedan i torsdags, alltså en vecka..
och då gott folk har de vart storhelg/godishelg!
Kan bero på att jag och Anna har börjat banta ihop istället för att hetsa varandra till nattlig frossa...
Ikväll blir det power walk men människan också och i morgon ska jag testa mig på en löprunda, får testa hur dålig kondisen faktiskt har blivit...
sen ska jag nog bara se till att jag inte går upp dessa kilo i helgen... de är mitt mål!

RSS 2.0