hur överlevde jag!?

Vet att jag inte skriver så mycket och ska göra de bästa för att bättra mig men ja tiden räcker liksom inte till sådana fjanterier....
Men ja, kunde ju bloggat i lördags efter de att jag va på Magnus Uggla men blev bara så jävla äcklad av hans hånglande med NÅGOT yngre bitch som syrran skulle kallat henne, (eftersom hon va på väg att smälla till Lisa under konserten)
Nä tacka vet jag killarna i The melody club...
 
 
(oj han har skrivit en låt som passar rätt bra på han själv.....) Ja han va ju lite frächare på denna tiden....
Men jag måste bara säga att han är KUNG och ett GENI när de kommer till musik...!
Och sen måste jag tacka Anna och Lars för att ni tog med "lilltösen" ut på de stora Stenungsbaden!! Det enda jag ångrar med den kvällen va att jag inte tog taxi ända fram till dörren för va faktiskt lite skraj när jag inte såg min egna hand framför mig eller inte ens vart jag gick och vart vägen var.... Men jag överlevde det äventyret också!
Men i söndags, alltså hade Niclas vart hemma hade han fan inte fått de lätt, eller ja de är ju hans eget fel, han är ju inte hemma... Va så rastlös, fast inget att göra i mitt Underbara Vallda, så nu blir de att skaffa gymkort (skulle göra de idag men de va för fint väder) 
Men de va i söndags 5 dagar efter att Niclas åkt som jag insåg att hösten är VÄRDELÖS! 
Och nu när jag ligger här i soffan och sniffar på mitt doftljus från Åhlens med doften kokos och citrongräs (underbar doft i underbar design)
Förstår inte riktigt hur jag klarade av HELA förra hösten... Ensam ensam ensam... Och som jag mådde för ett år sen... I år mår jag bra, har kul... eller ja bantar är inte kul och fuskar är väl inte så mycket roligare men men.... 
jaja det är inte ens september och vissa räknar väl knappt detta som höst än så vi får se... överlever jag så överlever jag....

RSS 2.0