Let`s drink some wine!

Idag började jag jobba dagpass igen...
Och jag saknar mina nätter nu... de bara snurrar i huvudet på mig för tillfället!
Men Jenny "bestämde" att vi skulle försöka gå ut och käka i veckan och Onsdag fick de bli.. så skickade till Emma och frågade om hon kankse skulle vilja följa med.. Fick svar direkt!
 
" haha vilket härligt sammanträffande! satt precis och skrev till dig att jag är barn och jobb ledig i morgon! Tid och plats? Kram"

Fan va gött tänkte jag! då får jag ju dricka vin och kanske bli lite salngsberusad!!! Eftersom Jenny jobbar tidigt på torsdagen hade inte den tanken slagit mig tidigare!
Bestämde med Kattis för några dagar sen att detta (gå ut och käka ett gäng) får bli oftare!! 
ska även lägga upp ett annat förslag för dessa ladys i morgon!
hihihihihihi
 
 

RSS 2.0