det ordnar sig!

I natt var det ännu ett år sen du försvann, kommer aldrig glömma den hemska natten, enda sen dess har jag saknat dig!
Älskade morfar! 
Jag skrev om morfar för ett år sen här på bloggen,och läste om det idag, och har fortfarande samma bilder i huvudet, en bild på en väldigt fin "gubbe"
http://thengis.blogg.se/2011/december/alskade-morfar.html#comment
Jag var på dop för några veckor sen, mitt lilla kusinbarn Harry döptes och då berättade Harrys mormor att hon gjort en bok till sina barnbarn "boken om mitt liv" och där stod det så fint..
ungefär så här
"min far sa alltid att det ordnar sig och gör det inte de så är det menat så, och så har jag levt mitt liv"
allt har en mening, tyvärr... Men det var sådan han var, min morfar. Och meningen med den natten tror jag var att du skulle få återförrenas med mormor! 
Men kan inte hjälpa det, att jag är lite ego och vill att du ska vara här istället!
Gott nytt år på dig fina fina morfar i himlen!
 

RSS 2.0