Jul i bilder

Här kommer min jul, min fina jul i bilder!
 
 
      Elvis har haft många att leka med denna helgen
Mostrarna med deras favis tjej!
    Tomte spaning den 23/12
  Mamma och Rolf hamnade också på kort!
        Rolf och Gustav kör slut på Elvis
  Julafton hemma hos mamma!
     Årets Kvarnbackstomte
      Fina Lisa och Johan....
    .. och Magnus och Elin!
       Elvis och en av många julklappar
     Mina fina Syskonbarn Alice och Gustav! 
     Puss under misten
Några av de fina julklapparna jag fick! Stor vas av Ulrica Hydman Vallien, armband och halsband av Efva attling (ja hon är ju min favorit) Sen fick jag även ett fort foto på våra finaste, 50 nyanser av honom/mörkret och mycket annat väldigt fint och bra att ha, är super nöjd med alla fina julklappar! Väldigt glad för allt!
Juldagen hemma hos Niclas moster Barbro och Thomas!
Släktens guldklimp Pascal firar jul för första gången
 Pascal, hans far och och "farbror" Conny
      Saga och Pascal
        och jag fick också sniffa på honom
 Mamma, pappa och Pascal
Och så här ser vi ut idag! I förd mina julklapps sheperd tofflor och det lilla som är kvar av julgodiset... 

RSS 2.0