Mammas pojkar!

Jag Niclas, Jenny och Samuel hade bestämt oss för att träffas igår, de skulle komma hit för vi orkade inte åka någonstans... (schyssta kompisar vi är va) men jenny och samuel är ju så snälla så de kom hit!
Elvis fick en liten mops kompis i julklapp (ja vi också) hur söt som helst!
Sen åkte vi iväg till Esters här i Kungsbacka och käkade, väldigt bra mat om ni frågar mig.. blev lite senar så slapp se trailers... 
Men vilken film! alltså förväntningarna va höga men de spräckte det ordentligt!
Mycket bättre än bröllopsfotografen enligt mig!
Och skådespelarna, alla skådespelare är ju så himla bra!
satt och skrattade hela tiden!
och ibland såg jag faktiskt Niclas och hans mamma framför mig!
"mamma va blir de för mat, mamma va blir de för efterrätt"
Världens största curling mamma iaf! men så himla härlig!
Skulle kunna dra massor med bra repliker nu men då hade jag ju förstört för er som inte har sett den!
Mycket värld att se!
så här skulle jag kunna tänkt mig att ligga hela dagen! Fast med min nya bok i handen... men icke nu sa hela familjen gå ut och gå!
 

RSS 2.0